jueves, 8 de junio de 2017

STATEMENT RATLLADA


Ja us vaig dir quan vaig fer la primera statement, que no seria la última. I aquí teniu la següent. Aquesta vegada l'he fet amb una tela de tons verds. He fet servir dues teles, una llisa per les mànigues i el ribet del coll i l'altra amb aquest estampat.

La roba llisa la vaig comprar quan vaig anar a Viena, quan era a la botiga em va semblar que el to del verd m'aniria bé amb la roba estampada que m'havia comprat unes setmanes abans, i així va ser. Vaig pensar que si no hi quedaba bé ja l'aprofitaria per fer alguna altra cosa.






Ya os dije cuando hice la primera statement, que no sería la última. Y aquí tenéis la siguiente. Esta vez la he hecho con una tela de tonos verdes. He usado dos telas, una lisa por las mangas y el ribete del cuello y la otra con este estampado.

La ropa lisa la compré cuando fui a Viena, Cuando estaba en la tienda me pareció que el tono del verde me iría bien con la ropa estampada que me había comprado unas semanas antes, y así fue. Pensé que si no quedaba bien ya la aprovecharía para hacer alguna otra cosa.


TELES: tela estampada de Teixits Colomer i tela llisa de Jakob Komolka
ENLLAÇO a  rums i a fans de ottobre

3 comentarios: