lunes, 19 de junio de 2017

LLADRES I POLICIES

Una de les teles que vaig comprar al Jakob Komolka quan vam anar a Viena era de lladres i policies. Li vaig deixar triar tres teles i després de molt rumiar aquesta va ser una de les escollides.
Quan em va arribar l'Ottobre 3/2017 em va agrdar molt la samarreta graphic prints i amb aquest patró li vaig fer la samarreta. Una diferencia que hi ha entre aquesta i la de la revista és la vora de les mànigues. Jo he doblegat el final de la màniga.
És la segona que faig, la primera va ser aquesta. Tant la primera com la segona, he fet servir la talla 116, però la primera la vaig haver d'escurçar ja que li quedaba molt llarga i la segona el que he fet ha estat escurçar el patró però mantenint la part inferior.
Tant les mànigues com pel coll he fet servir tela de camiseta negra.






Una de las telas que compré en Jakob Komolka cuando fuimos a Viena, era de ladrones y policías. Le dejé elegir tres telas a Gerard y después de mucho pensar ésta fue una de las elegidas.
Cuando me llegó la Ottobre 3/2017 me gustó mucho la camiseta graphic prints y con este patrón le hice la camiseta.

Una diferencia que hay entre ésta y la de la revista es el borde de las mangas. Yo he doblado el final de la manga.
Es la segunda que hago, la primera fue ésta. Tanto para la primera como para la segunda, he hecho la talla 116, pero la primera la tuve que acortar ya que le quedaba muy larga y la segunda lo que he hecho ha sido acortar el patrón pero manteniendo la parte inferior.
Tanto para las mangas como para el cuello he usado tela de camiseta negra.


PATRÓ: Graphic prints Ottobre 3/2017
TELES: lladres i policies de Jakob  komolka i tela negra de Teixits Colomer

No hay comentarios:

Publicar un comentario